top of page

Doprava a reklamace

Doprava

Zakoupené zboží Vám doručím na adresu, kterou uvedete v objednávce. Zásilky jsou vždy pečlivě balené. Podle velikosti používám tubus nebo pevnou obálku, kdy tisky posílám položené na tvrdém kartonu. Spolehlivého dopravce volím dle specifik odesílaného zboží – nenesete riziko spojené s přepravou. 

Cena dopravy a balného:  120 Kč

Zakoupená díla předávám přepravci co nejdříve, nejpozději do pěti pracovních dnů od připsání kupní ceny na můj účet. O termínu doručení vás bude informovat přímo vybraný dopravce. Při přebírání zásilky doporučuji zkontrolovat neporušenost obalu – v případě pochybností zásilku nepřebírejte a kontaktujte mě.

Odstoupení od smlouvy

Do 14 dnů od doručení díla máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Odstoupení od smlouvy oznamte prostřednictvím emailu atelier@slavetinska.cz

Po oznámení o odstoupení Vás ihned kontaktuji a domluvíme se na dalším postupu. 

Náklady spojené s doručením zboží na mou adresu při odstoupení od smlouvy Vaším rozhodnutím hradíte Vy.

Zboží je pro přepravu nutné pečlivě zabalit (v případě zaslání poškozeného zboží Vám cenu nevrátím). Pokud je zboží poškozeno, využijte možnost reklamace.

Zásilky neposílejte na dobírku (peníze vám vrátím bankovním převodem).

Ve lhůtě 10 dnů od přijetí nepoškozeného díla, vám vrátím cenu díla na váš účet. 

Reklamace

Při převzetí zásilky zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči.

Pokud zjistíte, že je obsah zásilky poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte prosím přepravce do 3 pracovních dní. Doporučuji pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

Pokud není poškození zboží zjevně způsobeno přepravcem (není porušen, poškozen či jinak narušen obal), je nutné mi zboží doručit k posouzení reklamace. Předem mě informujte mailem atelier@slavetinska.cz a domluvíme se na postupu. 

 

Dle podmínek bude reklamace vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne doručení reklamovaného zboží.

V případě oprávněné reklamace se s Vámi dohodnu na dalším postupu. Nezbytně nutné náklady, které byly spojeny s doručením zboží na naši adresu k uplatnění reklamace, Vám uhradím. V případě neuznané reklamace hradí veškeré náklady spojené s transportem zboží zákazník.

bottom of page